دکتر احمد دهقان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس اورژانس 115 طی پیامی به کلیه کارکنان این مرکز تبریک گفت و از تلاشگران این عرصه تقدیر نمود .

دکتر احمد دهقان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس اورژانس 115 طی پیامی به کلیه کارکنان این مرکز تبریک گفت و از تلاشگران این عرصه تقدیر نمود .

متن پیام به شرح ذیل است :

حمد و سپاس پروردگار را که توفیق خدمت و بندگی ما در عرصه‌ی سلامت و رهایی از رنج بیماران نهاد .

اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس اورژانس 115 در کشور در شهریورماه سال 1354 ، قرار داریم ، به عنوان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد؛ اعلام می نمایم که به لطف حضرت حق، طی این سالها در بخش‌های امدادرسانی، آموزش، تحقیقات، درمان و استفاده از تکنولوژی و دانش نوین به افتخارات بزرگی دست یافته‌ایم .

مرکز اورژانس 115 کشور که در 26 شهریورماه سال 1354 تأسیس گردیده، اکنون به نام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شناخته میشود و فصل جدیدی در بخش امدادرسانی سریع به بیماران اورژانسی و مصدومان ناشی از حوادث را آغاز کرده است. طی چهل سال گذشته مدیران ، کارشناسان و کارکنان این سازمان امدادی با همت و تلاش مضاعف در محیطی صمیمی موفق به کسب دستاوردهای بزرگی در عرصه امداد ، ارتقاء خدمات درمانی اورژانس پیش بیمارستانی، تأمین منابع و زیرساخت‌های آموزشی و تجهیزاتی و تربیت تکنسین‌های مجرب گردیدند و این همه، نوید بخش واقعیتی غیرقابل انکار است که؛ مرکز مدیریت حوادث روز به روز به شکوفایی و تعالی خدمات کمی و کیفی خود نزدیکتر میشود.

در چهلمین سالگرد پدیده مبارک تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دلسوزانه همه دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و پرسنل زحمتکش مراکز اورژانس 115 استان و حمایت سازمان‌های همکار، برخورد واجب می دانم از همه آن عزیزان بزرگوار سپاسگزاری نمایم .

همچون همیشه، من و همکارانم در اورژانس 115 با کلیه مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و مردم شریف استان عهد و پیمان می‌بندیم در سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" و در سایه دولت تدبیر و امید برای خدمت بیشتر و جلب رضایت آنها، همت خویش را افزون ساخته و با خدمتی شایسته ضمن کسب افتخار و سربلندی، برگ زرینی به تاریخ پر فراز و نشیب سلامت استان یزد اضافه نماییم.

لحظه هایتان سرشار از شادی و کامیابی

دکتر احمد دهقان

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا